1936 FORD CONVERTIBLE STREET ROD - Tangerine Dream - Rick Dore
3 participants
Traditional Kustom Hot Rod and Vintage Culture and design :: Mild & radical Custom cars database :: Ford
Page 1 sur 1
1936 FORD CONVERTIBLE STREET ROD - Tangerine Dream - Rick Dore
Show winning Street Rod built by Rick Dore. Art deco award winning at Oakland Roadster Show, and many others. Design features include: Carson top, stretched front fenders, 1940 Packard grill, Zephyr rear fenders, flush mounted skirts, moulded 1936 Buick headlights, rear valance pan, Air Ride leveling suspension, 1500 watt CD stereo, 350 engine and transmission, with hand-built interior panels / seats. Hand-milled custom interior trunk and hood aluminum spears. h
Dernière édition par Predicta le Lun 4 Mai - 20:34, édité 2 fois
We don't care the People Says , Rock 'n' roll is here to stay - Danny & the Juniors - 1958
Re: 1936 FORD CONVERTIBLE STREET ROD - Tangerine Dream - Rick Dore
Une caisse vraiment magnifique !
Le truc que j'ai jamais compris, sur une voiture de ce niveau, c'est l'aspect decoupé a l'arrache des montants de pare brise! Je trouve que greffer un pare brise en deux partie c'est une excellente idée, mais qu'elle est gachée par sa realisation
Le truc que j'ai jamais compris, sur une voiture de ce niveau, c'est l'aspect decoupé a l'arrache des montants de pare brise! Je trouve que greffer un pare brise en deux partie c'est une excellente idée, mais qu'elle est gachée par sa realisation
Zed- Messages : 149
Re: 1936 FORD CONVERTIBLE STREET ROD - Tangerine Dream - Rick Dore
??? ou tu vois que ça ete decoupé a l'arrache?? ce pb est parfait!